Sunday, February 6, 2011

pulang ke bangi..

akhirnya sampai jugak aku kt bangi ni..penat wok..perjalanan yg sepatutnya just mngambil mse 5 jam dh jadi 8 jam sebab jem yg terlampau..sumpah sgt penat..ayah aku yg drive 2 mesti lg penat..cian my daddy.. :(

perjalanan di mulakan dengan ini

eh,bkn2..mulakan setiap perjalanan dengan bismillah okiey..

beg paul smith free sbb beli hadiah kt ayah last year.. :)

 interframe

so bermulalah perjalanan 8 jam of me,my dad and nadia(anak kawan ayah)..gerak dari umah kol 8.30..then singgah breakfast di semanggol..aku makan sandwich jew since x byk pilihan makanan kt situ..kejap2 ayah aku masuk highway utara-selatan..kjap masuk jalan lme..jem gler weh..meter menunjukkan 40km sejam..rekod okiey my dad bwk 40km sejam..hohoho..sgt penat dduk bersenang lenang di sebelah pemandu..lol.. :p


then sinngah makan di tapah..bkn rnr tapah tp kedai mne ntah kt jln lme..mcm biase larh aku mkn lauk jew..okiey,start sekarang aku akan mengamalkan diet ikan..no more ayam(kfc dikecualikan)..

pastu perjalanan dimulakan semula hingga ke rnr ladang bikam..

bagi yg x tau,ini toilet..(x de point)
 muke selepas bermastautin(apew ni?) selama 8 jam

so sampai la i kt bangi..(apew ni kjap aku,kjap i)..then i hantar ayah and nadia ke station ktm ukm..cian ayah aku penat drive 8 jam pastu kne naek ktm nk ke KL balik...wuaaa..anak derhaka.. T_T

maka,sampai larh di bilik 309..


mke ceria jew dh atirah sampai bilik dlu..hee..nah,amek kau 4 paket besar jeruk special dr penang..

p/s : buat assignment!!!

No comments:

Post a Comment