Thursday, February 3, 2011

pendidikan seni yg x berseni langsung..

sedang aku melayari internet (ayat karangan darjah 6),tiba2 aku ternampak/melihat adik kecikku sedang melakukan kerja pendidikan seni nya..aku yg penuh minat kesenian pn menghampiri nya..jeng3..

ayoo..time aku dlu x de seni2 mcm ni..lukis2,kaler2,lukis2 lg..patot la bdk2 skunk makin pandai kn?aku tgk kje rumah dye pn mcm susah jew..aku xde blajar susah2 mcm dye dlu..okiey,aku tau cmne result upsr aku..huhu..3 a's not bad la kn for someone who's never studied..hahah..(perlu ke bangga?)

papew pn ni larh hasilnye setelah seni halus beliau siap ditolongi aku dan emak..

aku tlg dye uat umah,awan and langit..fuh,penat kowt..tp apesal buruk benar seni ni?hahah..adik2 d luar sne,akak(akak?) menasihati supaya adik2 blajar larh bersungguh2 untuk jd doktor okiey..(apesal la ayat macam makcik2 tua..aishh..)

No comments:

Post a Comment