Friday, February 4, 2011

happy birthday to my mom.. :)

happy birthday to u..happy birthday to u..
happy birthday to emak..
happy birthday to u..
mmmmuuuaahhhxx...

happy bufday mak..smoga mak dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki okiey.
td kelam kabut mintak duet kt ayah and abg nk beli cake..hahah..dlm purse tgl rm30 jew..(kesian)..

me,my lil and big bro,my lil sis together with my dad make a surprise to my mom at 12 am on 5/2 on her bed..hahah..ok..dah mcm queen dah kn..

tadaa..!chocolate cheese cake from secret recipe..nyum2..

 

mak sedaya upaya x nak bergambar..hahah.."td dah pakai elok2 x nak tangkap gambaq"(my mom's said)..b4 tu kteorg g mam domino's kt sunway.bapak larh tempat dye kecik gler..servis sendiri plak 2..okiey,ni 1st tme aku mkn domino's (sigh)..
happy bufday mak.. :)

selingan yg x perlu. ceyhh..

me and my lil sis.. :) eh,ade penyebok kt blakang..

mmmuaahhhxx2..hope our family will live happily ever after..amin.. :)

No comments:

Post a Comment