Thursday, January 6, 2011

sem 4

hari ni dah 4 ary aku start sem 4..

ahak!bowsan la siot..klas aku bcampur aduk jew..costing pnye pasal la ni..lecturer costing aku hensem la jgk..nama pew?hahah..p cari sndrik..aku still boley gne kete utk sem ni..tp x tau la lg sampai ble..bapak aku nk amek,dye amek la..hmm..klu x de kete nk naek pew?teksi mahal la plak..tumpang org?malas nk makan budi..last2 jalan..mcm sem 3 aritu sehari aku jalan smpai2 kolej ade org ingat hujan..aku ni mmg cpat berpeluh..so dgn caringnye bapak aku bg la pinjam kete..x nak tgk anak dara dye ni berpeluh2..good dad..hee..

aku banyak dalam klas section 12..aku knal la jgk bdk2 tu..ade bdk klas aku mse sem 1 dlu..ade bdk klas aku sem 3 dlu..rapat x rapat sgt la..lantak larh..aku dah malas nk pikir pasal org..org x de plak nk pikir pasal aku..tp ade la gak yg caring 2..huhu..target aku sem ni DEKAN..biarla apew org nk cakap pn..aku tau aku boley..korang bodo sombong diam suda okiey..

bla..bla..bla..bowsan..

aku x bopew best la sem ni..ade la bberapa sbb..tp x ley tulis dlm ni..kunk ramai lak yg tacing..biar aku jew yg tacing x pew..aty org laen kne jge meyhh..

laki aku si aizad ni x tau la nk cakap apew..camtu la dye..hehe..even dye ni ske uat aku marah (geram cket2 la),tp aku ase btuah sgt sbb dapat dye as my laki.. :p

asal mke dye cm mintak penampar?hahah..kidin jew syg.. :p

dye sgt caring,pastu x kesah klu aku bleter 24/7..hahah..aku ni queen control (mak aku la ckp)..abg aku cakap aku mata duitan..haish..aku mmg ske duet..tp duet aku la..uat pew aku nk kacau duet org..ijad pn dh tau sgt aku cmne..x de dgr dye complain pown?hehe..korang rse aku ni cmne?

ni ade la gambar aku kt klcc mse new year aritu..


korang sambut new year kt ne?korang nk sambut apew pn sambut la..tp x yah la uat cm 1 couple ni..btl2 dpan aku mamat mat saleh,gf melayu dok kiss2..oit,get a room la..korang x yah la ea uat bnde2 cmtu..nk sgt g hotel..x yah la nk tunjuk sgt kt org..aku x minat pn nk tgk..pesanan last,GET A LIFE!!!

p/s : x nak komen kew?

2 comments: